
Okrem nižšie vymenovaných produktov a služieb skupina KMG poskytuje klientom tradičné ad hoc prieskumy trhu projektované na mieru, tj. presne podľa potrieb klienta.
- Komplexná podpora
Poradenstvo - Analýza relevantných oblastí podniku a spracovanie stratégie napredovania - CATI studio (Call Centrum pre váš marketingový výskum)
Efektívny telefonický prieskum - plus CATI over WEB - Marketingový audit
Nezávislý audit marketingových činností podniku - KMG OmniBus
Multiklientský výskum na reprezentatívnej vzorke 1000 domácností - KMG Opinion
Výskum názorov a postojov širokej verejnosti k aktuálnym celospoločenským javom - KMG Municipal
Komunálny výskum, verejná správa a jej problematika - Fokusové skupiny (Focus Group Discussion, FGD)
Riadené diskusie s malými skupinami aktuálnych / potenciálnych zákazníkov - Individuálne hĺbkové rozhovory (In-depth Interview)
Hĺbkové skúmanie postojov respondentov formou rozhovoru s kvalifikovaným moderátorom - Mystery Shopping
Pozorovanie výkonnosti a úrovne personálu a zariadení z pohľadu zákazníka - pro-BRAND (Branding)
Riadenie budovania, rozvoja a komunikácie firemných značiek - Štúdiové testy (CLT / In-hall Test)
Pre-testy TV reklamy, testy obalov, textov, plošných reklám a plagátov - EffieMeter (model COB, kontinuálny výskum AdTrack)
Systém Merania Efektívnosti Reklamy - Desk Research
Sekundárna analýza údajov z existujúcich informačných zdrojov - Data-Pro
Štatistické spracovanie marketingových dát klienta dodávateľským spôsobom (outsourcing)
Typicky využívané výskumné služby:
- Analýza trhu a segmentácia
- Pozíciovanie značky
- Výskum spokojnosti zákazníka
- Optimalizácia produktov a ich testovanie
- Cenové stratégie a cenové testy
- Monitoring reklamy a meranie účinnosti
- Vývoj komunikačnej stratégie
web by (c) 2006 INET