KMG
SK   EN   CZ

 

Partnerská zóna





Esomar

Quirks

Poradenství založené na výzkumu

Okrem nižšie vymenovaných produktov a služieb skupina KMG poskytuje klientom tradičné ad hoc prieskumy trhu projektované na mieru, tj. presne podľa potrieb klienta.

  • Komplexná podpora
    Poradenstvo - Analýza relevantných oblastí podniku a spracovanie stratégie napredovania
  • CATI studio (Call Centrum pre váš marketingový výskum)
    Efektívny telefonický prieskum - plus CATI over WEB
  • Marketingový audit
    Nezávislý audit marketingových činností podniku
  • KMG OmniBus
    Multiklientský výskum na reprezentatívnej vzorke 1000 domácností
  • KMG Opinion
    Výskum názorov a postojov širokej verejnosti k aktuálnym celospoločenským javom
  • KMG Municipal
    Komunálny výskum, verejná správa a jej problematika
  • Fokusové skupiny (Focus Group Discussion, FGD)
    Riadené diskusie s malými skupinami aktuálnych / potenciálnych zákazníkov
  • Individuálne hĺbkové rozhovory (In-depth Interview)
    Hĺbkové skúmanie postojov respondentov formou rozhovoru s kvalifikovaným moderátorom
  • Mystery Shopping
    Pozorovanie výkonnosti a úrovne personálu a zariadení z pohľadu zákazníka
  • pro-BRAND (Branding)
    Riadenie budovania, rozvoja a komunikácie firemných značiek
  • Štúdiové testy (CLT / In-hall Test)
    Pre-testy TV reklamy, testy obalov, textov, plošných reklám a plagátov
  • EffieMeter (model COB, kontinuálny výskum AdTrack)
    Systém Merania Efektívnosti Reklamy
  • Desk Research
    Sekundárna analýza údajov z existujúcich informačných zdrojov
  • Data-Pro
    Štatistické spracovanie marketingových dát klienta dodávateľským spôsobom (outsourcing)

Typicky využívané výskumné služby:

people

  • Analýza trhu a segmentácia
  • Pozíciovanie značky
  • Výskum spokojnosti zákazníka
  • Optimalizácia produktov a ich testovanie
  • Cenové stratégie a cenové testy
  • Monitoring reklamy a meranie účinnosti
  • Vývoj komunikačnej stratégie

web by (c) 2006 INET